Laptop. Asus czy HP - sklepy e.pl gris.pl

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 21:21:48 MET

Witam,

Mam wybrać i kupić laptopa do maksymalnie 3500 złotych. Jest to sprzęt dla
osiemnastoletniej dziewczyny, która zabierze go ze sobą na studia do
akademika. Czyli maszyna do pisania + czasami gry typu Sims / Sims 2.

Zasadniczo powinien mieć port LPT (stara drukarka w domu), ale nie jest to
sine qua non jeśli ktoś jest mi w stanie potwierdzić, że przejściówki USB -
LPT działają bez najmniejszych problemów.

Chciałem żeby miał wyjście TV (to się zawsze może przydać) i grafikę na
pozioimiue powiedzmy GF2 MX potrafiącą uciągnąć The Sims 2 po ewentualnych
kombinacjach ze szczegółami.

Wielkość matrycy raczej nieistotna. Tak samo waga i czas pracy na bateriach
(będzie raczej przenoszony a nie używany w ruchu).

Poczytałem archiwum, poczytałem opinie na forach i wybrałem kilka modeli.
Chciałbym teraz, żeby ktoś dokonał krytyki ;) tego co wymyśliłem.

1. Asus A3 (A3517LB) http://www.gris.pl/index.php?s=2954&c=69

Jak na razie mój faworyt. Ktoś jest w stanie coś o nim powiedzieć? I o
sklepie gris.pl lub ewentualnie e.pl (tu też jest)? Jak z serwisem?

Z wyposażenia które planowalem nie ma tylko TV-Out. Co powiecie o karcie
Intel I855GM. Jakiej odpowiada mniej więcej wśród pecetów.

2. HP NX 9020 + http://www.karen.pl/KatItem.asp?id=22&KatItemCId=2541

Właściwie to dziś w Karen dostałem na niego fakturę Pro Forma i trochę się
waham bo wyposażenie ma trochę ubogie. No i nie ma tego nieszczęsnego LPT.
Najtańszy firmowy laptop jaki znalazłem.

3. Asus A2400L http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9359

Bogate wyposażenie. Mobilny Celeron 2,2 GHz. Ale również brak LPT.

4. Asus 2532DcB http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12065

Mobilny Athlon. Trochę droższy niż zamierzałem, ale z mobilnym Radeonem
9200, TV-Out.

Pozdrawiam,

--
AMD Sempron 2400+@2800+ | CoolerMaster CP5-8JD1F-0L | ASUS A7V600-X
Elixir 512MB PC3200 | Sapphire R9550 128/128 | SB Live! 1024