Kino domowe - jaki kabel łączący kartę z TV?

Autor: Meflajte <restrict_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 20:42:38 MET

Mam słabą kartę graf. bo tylko ATI RADEON 9200 SE, ale podobno wszystkie
radki mają dobre wyjścia TV-OUT. Telewizor LG 29" Flatron - ma 3 eurozłącza.
Potrzebuję kabel długości 5-6 m., ale nie wiem jaki to powinien być kabel -
chciałbym żeby jakość obrazu była możliwie jak najlepsza.
I jak to jest z dźwiękiem? Chciałbym żeby chodziło z głośników TV. Trzeba by
też kupić w takim razie kabel stereo łączacy kartę muz. z TV?