nieudane flaszowanie grafiki..nie dziala backup

Autor: dippi <dorota.19_at_[HATESPAM>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 20:26:59 MET

Witam!!
Moj sprzet to athlon 1,4 ,radeon8500 , 512ram
Chcialem zmodowac mojego radeona 8500 do 9100..(przed flaszem biosu zrobilem
backup)
programem atiflash.exe spod dos'a...wszystko przebiegło zgodnie z
instrukcja....niestety po restarcie przez ekran przebiegaja kolorowe
pasy...Powtornie sflaszowalem bios z backup'u ( po omacku - widze tylko
czarny ekran) ale nie zauważylem zadnej reakcji...Gdzies przeczytalem ze
moze miec to zwiazek z VIDEO BIOS CACHEABLE ktorego nie zmienilem przed
flashem....zreszta i tak nie moge nawet teraz znalezc takiej opcji w
biosie....Obecnie korzystam z karty graf kumpla ale chcialbym naprawic
swoja...Moze ktos z was wie jak mam to zrobic...Bede wdzieczny za wszelka
pomoc....
pozdr
Dippi