Re: Desktop????

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 15:19:41 MET

Użytkownik "Marta" <pacyfka2000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:2dd0.00000c95.420a1264@newsgate.onet.pl...
> czy ktos byłby tak uprzejmy wyjasnic mi czym rozni sie Desktop od zwykłego
PC-
> ta? czy praca na takim komputerze wymaga jakis specjalnych umiejetności?
Jak to
> jest? Co to są właściwie te Desktopy???
> dzieki!

troll?

desktop = to rodzaj obudowy, a nie komputera. obudowa jest szersza niz
wyzsza ;-) lezy sobie na stole, a na niej mozna sobie postawic monitor. poza
tym w "korporacyjnym" slangu to przewaznie nazwa jakiegos a-brandowego pc-ta
stojacego w biurze, ktory kosztuje 2 razy wiecej niz powinien, a oferuje 4
razy mniej niz moglby za ta cene.

tbg