Drukarki: Samsung ML-1520 kontra HP LasetJet 1010 ???

Autor: Yogiii <yogiii_at_hot.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 14:23:37 MET

witam
musze kupic drukarke i postanowielm ze bedzie to laser mono
nie drukuje duzo wiec ineresuja mnie te najtansze laserowki
po krotkim rozejrzeniu sie w ofercie wybralem dwie
Samsung ML-1520 za 465zl z 2letnia gwarancja
lub
HP LaserJet 1010 za 565zl i roczna gwarancja

wiem ze roznica 100zl to nie duza roznica lecz za samsungiem
przemawia 2lata gwarancji i chodz HP ma wiecej zwolenikow
to mysle ze ten samsung niczym od HP nieodbiega
ceny tonerow orginalnych bardzo podobne oko 230-260zl
wydajnosc 2500-3000stron

drukarka ma byc uzywana w domu i raczej nie bedzie mocno uzywana
moze 1000stron rocznie jest max tak wiec cena tonera ma dla mnie
mniejsze znaczenie ( jeden toner wystarczy mi na 2 lata moze dluzej )
jedynie zastanawia mnie jakosc wydruku - obie maja rozdzielczosc 600dpi
wiec mysle ze roznic wielkich nie bedzie

pytanie do was na co w takim wypadku powinienem sie zdecydowac
czy smasung bedzie dobrym wyborem ?? ( za tym wyborem przemawia cena
i gwarancja oraz taki maly drobiazg jakim jest wygodniejszy podajnik papieru
tzn szuflada w HP papier poprostu sie kurzy ) co polecacie i czy ktos z was
ma doczynienia z drukarkami samsunga ( np: ML-1510 )
prosze o rade ??

--
Pozdrawiam
Yogiii ( Robert H. )