Resetowanie się karty graficznej

Autor: wegetarianin <wegetarianin_15.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 14:15:00 MET

Mam Radeona 9600 Vivo. Od jakiegoś czasu karta co chwile się zawiesza i
restartuje komputer, czasami przy różnych sterownikach występują artyfakty.
Próbowałem już chyba wszystkie sterowniki: Catalysty i Omegi. Ale na każdych
jest to samo. Objawy te wskazują że może karta jest przegrzana ale temp.
utrzymuje sie w normie a karta nie była kręcona. bardzo proszę o rady i
sugestie związane z tym problemem. Z góry dziękuję :)