nie działają własciwosci paska zadan xp

Autor: sara <ddd_at_op.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 13:53:43 MET

Witam

Być może ktoś potrafi doradzić co z tym zrobić. Po walce z trojanem: "YOU'RE
IN DANGER" I CZARNY PULPIT " została mi "pamiątka" w postaci braku
możliwości wejścia do menu: "pasek zadań i menu start". Nie da się wejść do
tych ustawień zarowno z paska menu jak i z menu start oraz z panelu
sterowania. Ekran z ustawieniami pojawia sie na ulamek sekundy po czym
znika. System xp prof. Macie może jakieś pomysły? mnie juz sie skonczyly :(
ps system sprawdzony wszystkim czym mozna, zadnych robakow, trojanow, itp
juz nie stwierdzono.

pozdrawiam
sara