Re: [laptop] Toshiba, Acer?

Autor: RW <rw_at_rw.xxcd.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 10:07:09 MET

Użytkownik "Kamil Gorlo" <kaguss.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cuc65g$h78$1@inews.gazeta.pl...

> No nie Centrino, ale mimo wszystko w paramterach ma 4h na bateriach, wiem
> ze
> pewnie sciema, ale czy az tak duza :>?

> Zobacz tutaj :)
> http://www.agito.pl/index.php?pid=10000
> Tylko dlaczego tylko rok gwarancji :| Z reszta na innych intenetowych
> sklepach
> gwarancja tez tylko rok... Jak jest z wytrzymaloscia takiego Acer'a? Jak z
> wygodą pisania na klawiaturze - to dosyc wazne dla mnie ;] Toshiba,
> wiadomo
> bardziej znan jest niz Acer.. ale te parametry kusza, nie dosyc ze
> [...]

Ma tylko 256RAM(mozna dolozyc,ale koszt to ok300zl), 40GB HDD(to akurat maly
problem), COMBO. WiFi to nie znowu taki wielki koszt,jaeli kupic
oddzielnie,ale z tego,co widze,wielu producentow upycha w laptop, bo nie
jest to wysoki koszt,ale jakze chwytliwe marketingowo;-)
Powiedzialbym raczej,ze konfiguracja jest przeciętna. Może lepiej dożożyć z
500-600 zł i kupić już coś bardziej zaawansowanego(512, DVD+-R, żeby potem
nie żałować?) No i ta gwarancja 12-miesięczna. Osobiście nie miałbym do tego
zaufania.