Re: problem z NEC 3520A

Autor: Andre <andre_cut_hull_at_poczta_cut_.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 09:19:27 MET

Dnia 2005-02-08 "Sander" napisal:

> I nagrywać chciałeś ? :)

a ja sie zastanawialem czemu nigdy nie mialem problemow z nagrywaniem.
bylee zupelnie nieswiadomy ze taki plik jest potrzebny w systemie a
przy kazdej instalacji Windowsa wrzucalem go do 'system' i ' system32'
tylko dlatego ze bez niego nie dzialal moj ulubiony program do robienia
mp3 z audio :)

--
pozdrawiam
  Andre