Macierz dyskowa a płyta główna

Autor: cOOba <cooba0_at_op.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 00:39:54 MET

Witam,

W lutowym (br) ENTERze przeczytałem artykuł n/t macierzy dyskowych. Być może
źle czytałem, ale zastanawia mnie, czy mając płytę:
MSI KT4V (G52-M6712X1) mogę 'coś takiego' zastosować i jakie tak naprawdę
(jeśli wogóle) mogłyby dla mnie wynikać z tego korzyści ?
Pytam oczywiście o 'zwykłego domowego PC' a nie żaden serwer itp. Z góry
dziękuję. Myślałem o tym, jako o zastąpieniu dodatkowego twardziela z
zamiarem zakupu którego się namierzam, ale nie wiem, czy się uda dlatego
pytam.

cOOba