Re: Proline KAtowice - kupował ktoś?

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 00:34:04 MET

Użytkownik "Janusz" <jb23.nospam.pl@alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:1h167q55deelj.1kwym77cfv9h5.dlg@40tude.net...
> [...]
MB),

> Bede uprawial kryptoreklame:)
> Polecam sklep PROF Computer (na zwyciestwa, przy Millenium, w bramie)
>
> Moze nie sa tacy tani, ale na pewno rzetelni i nigdy z niczym nie ma
> problemu :)

A ja o firmie Prof Computer ma akurat złe zdanie, Kolega potrzebował na
szybko dobry wentylator na proca, wiec widzialem ze takowy w prof comuter
maja i zapytałem ile kosztuje bo niby ze jestem zainteresowany, a pan mi na
to ze 60zł (na giełdzie byly te same po 45zł ale to inna bajka). myślę
spoko, nie ma tak źle, 15 zł jakoś kumpel przeboleje. przychodzimy na drugi
dzień i mówię, że chcemy tego wentka, a pan mi na to...80zł. No to juz
podziekowałem;]] i tyle o firmie Prof Comuter - tyle tylko, że nie kupowałem
w ich sklepie na zwycięstwa, ale w tym na wydziale budownictwa PŚl.

A proline jest akurat bardzo dobry, bo ceny faktycznie sa tam zmieniane z
godziny na godzine i tak powinno być, bo jest lepsze dla klienta, a że
akurat ram poszedl w gore to miales pecha. Ja kupilem w hurtowni tydzien
temu monitor 37zł taniej niz byl w cenniku dwa tygodnie temu. najomi którzy
tam kupowali bardzo sobie chwalą.

Radzę tez unikac firmy Lis z zabrza, zreszta nigdy nie mialem wysokiego
mniemania o firmach ktore plombuja kompy;]]]

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".