Re: Jaki dysk twardy 200gb

Autor: Calme <calme_no_spam_at_pf.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 23:26:57 MET

Użytkownik "Sztygar" <pisz@tutaj.pl> napisał w wiadomości
news:cube60$3ho$1@inews.gazeta.pl...
> czyzby co egzemplarz to inny? na komputroniku dysk ma wysmienite opinie.
> ehh, niczego nie mozna juz byc pewnym...

bez obrazy ale na Komputroniku zauwaz ze malo co ma zle opinie takze za bardzo
bym sie tak tu tym nie sugerowal dla mnie lepsza rekomendacja to porzadne testy
na portalach zachodnich i info od znajomych z serwisu co im wraca najczesciej
choc to takze do konca nie wyklaruje opinii
a co do Komputronika b czesto jest tak ze najzwyczajniej w swiecie oni nie
umieszczaja i odrzucaja negatywne opinie takze sam widzisz jak sie sprawy maja