Re: ZINTEGROWANA REALTEK ALC650 CZY SB 1024?

Autor: MiW <miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 23:21:37 MET

> Warto dokupić Sound Blastera 1024 jezeli mam dwie kolumny jak
> narazie czy
> jakość tej zintegrowanej muzyki Realtek ALC650 6-kanałów wystarczy?

Sprawdzalem po wymianie na Audigy LS (tego 'kastrata' - o czym wstedy
jeszcze nie wiedzialem).
Warto. Zupelnie inna dynamika dzwieku. Jakos tak... przyjemniej slucha
sie tych samych kawalkow :)
Niestety daleko mu do niegdysiejszego mojego Aureala Vortexa 2 (wersja
SuperQuad). Ten niestety pod WinXP nie bardzo dzialal i go
sprzedalem... Nie wiem, czy zaluje. Bardziej chyba zaluje tego, ze
Creative wykupil Aureal i 'ubil' firme - przejmujac tylko A3D.

Co do jakosci dzwieku... Pewnie 'pelne' Live'y (moze) i Audigy (na
pewno) maja lepsza, ale na LSie w koncu na sluchawkach slysze
niedociagniecia MP3 na wysokich czestotliwosciach ;-) Na Realteku nie
bylo ich slychac. To taki 'moj test' na jakosc przetwornika - na
Aurealu bylo to slychac dokladnie :) (sluchawki AKG K66)

--
pzdr.
MiW