Re: [sprzedam]Niedrogie części komputerowe

Autor: Kenickie <kenickieSPAMEROMSMIERC_at_box43.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 22:45:45 MET

> Mam do sprzedania sporo nowych części z gwarancją. Tutaj jest ich lista
> - http://www.legano.pl/index.cfm?sn=0&act=zia&uid=2323.
> Pytania proszę kierować pod adres: legano(at)wp.pl

Jakoś mało wiarygodny jesteś:
1) aukcje w serwisie nie zapewniającym choćby promila bezpieczeństwa,
2) zarejestrowałeś się raptem kilka dni temu,
3) 0, słownie ZERO realnych zdjęć - są tylko te ściągane z www producentów,
4) żądasz wpłaty na konto - GŁUPI ŻART!!!,
5) adres email na darmowym i do tego dość kijowym serwerze,
6) konto na osobę prywatną, firmy nie masz czy jak?,
7) tel. kontaktowy tylko na komórkę (pewnie prepaid), co tylko potwierdza że
firmy nie masz.

Wskocz z tym na alt.pl.allegro.
Dostaniesz zj...kę za NTGowanie, ale jeszcze głośniej okrzyczą Cię
potencjalnym wałkarzem.
Taka jest niestety prawda.

Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246 ; kenickie <na> box43 <kropek> pl