[laptop] Toshiba, Acer?

Autor: kgs <kaguss.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 21:51:38 MET

Witam, chailbym Was poprosic o porade w kwestii zakupu laptopa - mam do
wydanie maksymalnie 3800 i potrzebuje komputera glownie do pracy
(programowanie, rowniez pod linuxem), muzyka, filmy - gry raczej nie, ew.
baardzo rzadko i nie zadne super nowosci :)

Jakis czas temi rozwazalem (w sumie ciagle mam ta opcje na uwadze :>) zakup
uzywanego Thinkpada T23 (http://www.allegro.pl/show_item.php?item=40838427),
to wytrzymaly sprzet i raczej by mi wystarczyl, nie wiem tylko jak z RAM'em...
No, ale sam juz nie wiem co o tym myslec - bo chyba co nowy to nowy...
dodatkowo Toshiba A50-106
http://www.karen.com.pl/KatItem.asp?id=25&KatItemCId=2608, ktora sobie
upatrzylem ma 2 lata gwarancji, jednak lepsze parametry niz ten uzywany i
dlatego teraz jestem bardziej sklonny ku nowemu ;) Mam pare pytan co do tego
laptopa, do tych co mieli stycznosc z Toshibami z tej serii... Jak z jakoscia
obrazu, wykonaniem, dlugoscia pracy na bateriach, halasem no i przede
wszystkim ergonomia jesli chodzi o klawiature? Wiem, ze Toshiba to dobra
marka, ale czy rowniez jesli chodzi o laptopy z nizszej polki?

Prosze o pomoc, a moze jakies inne propozycje z tego przedzialu cenowego.
Myslaem jeszcze np. o Acerze, za ta cene dostalbym pewnie troszke lepsze
parametry, ale jakos wizualnie laptopy tej marki (przynajmniej na zdjeciach)
dziwnie wygladaja, szczegolnie martwie sie o wygode w uzywaniu klawiatury...

Jak widac z tej zapewne chaotycznej wypowiedzi - jestem w kropce. ;)

Pozdrawiam, kgs