Wymiana RAMu - czestotliwosc a wydajnosc

Autor: Mr.Cat <mrcat_at_cut.wytnij.poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 21:12:35 MET

Witam,
nosze sie z zamiarem malego ulepszenia swojego sprzetu i w zwiazku z tym
chcialbym dorzucic do niego 512MB RAMu. Obecnie w komputerze z procesorem
AthlonXP 1600 siedzi 256MB DDR PC-2100 (a moze jeszcze wolniejszych DDRow)
na plycie ASUS A7V600.
Dreczy mnie wiec pytanie jak sie ma czestotliwosc pamieci do szybkosci
dzialania komputera. Czy w mojej sytuacji oplaca sie zmienic caly ram na 768
DDR 400 MHz, czy nie bedzie to wielka roznica jak dodam 512 czegokolwiek?
Z gory dziekuje za odpowiedz!
Pozdrawiam,

Mr.Cat