Centrino a P4 HT - jakies porownania?

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 20:31:54 MET

Szukam jakiegos laptopa - przy czym raczej typu desktop replacement, niz
  "prawdziwie" mobilnego. Nastawialem sie na P4 np. 3,2GHz z HT ale
ostatnio zaczalem sie zastanawiac jak by wygladala sprawa Centrino. Czy
sprawdzi sie on w zastosowaniach bardziej domowych? W skrocie: internet,
openoffice, czesto musze kompresowac/rozkompresowywac spore ilosci
danych, DVD, divx, gry itp. Czesto mam otwarte duzo roznych aplikaci
jednoczesnie temu liczylem na plus ze strony HT.

Ogolnie w chwili obecnej chce kupic HP zd8000 z procesorem P4 3,2GHz,
2GB ramu (nie wiem czemu usuneli opcje 1GB) z Radeonem X600 256MB. I ta
ostatnia rzecz, tj grafika, tez troche "odpycha" mnie od centrin'a - nie
widzialem w moim przedziale cenowym (do 2300-2400USD, bo chyba z USA
bede kupowal) notebookow z dobra grafika.

Jesli ktos ma jakies doswiadczenia w codziennym uzytkowaniu obu tych
procesorow (notebookow) ale wlasnie przy zalozeniu raczej domowego
wykorzystanie prosze o opinie.

PS: jest jakis wmiare wiarygodny test porownawczy miedzy przykladowym P4
a wmiare odpowiadajacym mu wydajnoscia/cena Centrino?

PS2: jesli centrino, to jaka firma/model?

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl