skype + źródło dźwięku

Autor: Radar <NOxradarSPAM_at_gazeta.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 20:28:25 MET

Witam.

Mam zainstalowanego Skype i mikrofon do wieży, a wieża do Line-In na karcie
dźwiękowej. Ustawiam w PanelSterowania->Dzwięki->Nagrywanie->Głos zródło z
Line-In. Wszystko działa ładnie, ale za każdym razem kiedy ktoś mi wysyła
plik lub pisze wiadomość tekstową, to źródło dzwięku samo (!) przełącza się
na mikrofon:/
Po uruchomieniu kompuera, tez jest ustawione na mikrofon juz:/
Czy ktoś wie co z tym zrobić?

Skype-najnowszy;
K.dzwiękowa - zgodna z AC'97, najnowszy sterownik.

--
Pozdrawiam - Radar,
http://xradar.prv.pl