Re: problem z NEC 3520A

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 20:21:13 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:cub54t.3g0.9@Hobby.od.19.lat...

> Oczywiście ASPI zainstalowałeś i nie ma z nim problemu ?

Nic takiego nie mialem, ale wlasnie sciagam i zainstaluje. Powiem, ze
pierwszy raz o tym przeczytalem teraz. Tak czy siak jakos boje sie wypalac
nastepna plytke, szkoda kasy... :/ Zauwazylem tez, ze wczesniej jak
probowalem kilka rayz przerzucic z jednej partycji na druga duze pliki
pojawial sie crc error przy odczycie. Teraz przerzucam i ich nie ma, moze to
dysk jednak... Sciagam wlasnie rowniez jakies narzedzia diagnozujace dysk.
Jedno jest pewne - szlag mnie trafi niebawem

pozdrawiam
Radmor