AverMedia Tc CApture 98 - problem z dzwiekiem pod XP

Autor: Wilczek <wilczek_at_konto.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 18:47:07 MET

Witam,

przejrzalem dokladnie archiwum jak i FAQ na stronach Avermedia,
ale nie znalazlem rozwiazania mojego problemu.

karta TV: - AverMedia TV Capture '98 w/VCR na BT878
k.dzwiekowa: - SB Audigy 2
system: - Windows XP Professional SP2

Po sciagnieciu i zainstalowaniu najnowszych sterownikow i programu
obslugi od Avermedii wszystko dziala ok - poza dzwiekiem. Po prostu
go nie ma. Kabelek karta tv - karta dzwiekowa podpiety prawidlowo,
w miskerze wszystkie wejscia/wyjscia uaktywnione, glosnosc ustawiona
ok. Z ciekawostek - nie moge w panelu sterownia w programie Aver'a
zmienic ustawic dzwieku np. mono/stereo itd. Ikonka od ustawien
dzwieku jest nieaktywna. W panelu sterowania pod AverMedia Audio
Capture jest adnotacja, ze sprzet nie zostal zainstalowany. No ale to
raczej ustawienia zgrywania? Swoja droga, tez powinny dzialac...

Podjalem proby ze steronikiem z Soundforge (taki uniwersalny polecany
na grupie). Po jego zainstalowaniu program Avera nie dziala, MoreTV
sie zawiesza.

Sciagnalem Borga v.2.01 Pro (wczesniej usuwajac wszystkie sterowniki)
- w ogole nie znajduje kanalow. Probowalem w ustawieniach ze wszystkimi
rodzajami chipow, bez zmian - ani dzwieku ani obrazu.

Nie wiem juz co teraz robic, ktos w starych postach napisal, ze tunery TV
sa najwyrazniej dla ludzi, ktorzy maja za duzo czasu - i cos w tym jest
- poswiecilem temu juz mnostwo czasu a efektow brak, po odinstalowaniu
sterownikow uniwerslanych i odinstalowaniu calosci od Aver'a przestal
mi sie w ogole wlaczac manager urzadzen, musialem posilkowac sie
kopia rejestru... wiec jestem troche ostrozniejszy w eksperymentach. Ale
nie chce dac za wygrana i jakos uruchomisc ten tuner! Pod Win 98 SE
wszystko dzialalo oczywiscie ok :-)

Czekam na jakies podpowiedzi, bo juz koncza mi sie pomysly :-)

Pozdrawiam,
Wilczek
wilczek@konto.pl