Re: Mysz wariuje

Autor: Nathan <spam_at_fri.jestem>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 18:29:23 MET

KILu napisał(a):

> Sztuka dla sztuki. :) Prościej go wymienić - koszt poniej 1 zł...

problem w tym, ze czasem mikroluty sa mieco upierdliwe
dla ludzi majacych pistoletowke TOYA z grotem z drutu 2mm^2

> Nb. u mnie podobne cuda wyprawiał Logitech MX500. Na szczęście mu
> przeszło, więc to prawdopodobnie problem software'owy.
Taki podwojny klik, wyczuwalny pod palcem? - bardzo denerwujace
i jakos nie widze sensu w przelutowywaniu (gwarancja), a jak ktos nie
chce rozbierac - psiknac jakims wd40

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,