problem z NEC 3520A

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 18:00:52 MET

Witam,
Najpierw sie musze wyplakac, ze chyba nikt nie ma na swiecie takiego pecha
ze sprzetem niz ja, serwis nawidzam regularnie z czym popadnie, czym ja
sobie na to zasluzylem? :(
No wiec mam ta nagrywarke, plyt cd nagrywa chyba normalnie, bezbledow itd.
Ale dzisiaj przyszedl dzien przetestowania nagrywania dvd i zepsulem 2 plyty
jakies tam media-tech i jedna dvd rw (!) imation. Plytki moze nie sa jakies
wybitne, ale na Boga, zeby nie dalo sie nawet jednej nagrac w predkosci
2x????
Nagralem najpierw te 2 zwykle i wyskoczyl blad odczytu raz przy 99% za
drugim razem gdzies w polowie. Bufor zszedl do 0 pochwili bylo juz po
plytkach. Oczywiscie sytem czysciutki, miejsca wiecej niz duzo wolnego (win
xp, sp 2, nero 6.6.0.1)
Dvd rw kupilem, bo nie chcialem marnowac plytek wiecej i potestowac, to
komputer mnie przechytrzyl. Wywalil sie przy nagrywaniu line-in i nawet nie
da sie jej skasowac. Powoli juz slabne przy tym zlomie, jutro pewnie serwis.
Mial ktos podobne problemy? Mozliwe, zeby tak od nowosci cd nagrywala, a na
dvd wychodzily bledy?

pozdrawiam
Radmor