Re: Dylemat - Creative GigaWorks S750 7.1 czy Logitech Z-5500 5.1

Autor: Calme <_madafakers_at_pf.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 15:38:56 MET

Użytkownik "Kaczo" napisał

> Z tego co napisales wnioskuje, ze nasz dylemat powoli zanika? :) Seksowne
> pokretlo Logitecha robi swoje, co? :P

dokładnie nie będę zaprzeczał :)

> Piszesz, ze dzwiek jest w porzadku. Sklaniam sie teraz w kierunku Logitecha
> ale utwierdziloby mnie w tym kilka wykresow :) Jesli ktos ma do takich dostep
> to baaardzo prosze o urla :)

proponuję ten http://www.tomshardware.com/consumer/20041130/index.html artykuł

tu masz wykresy
http://www.tomshardware.com/consumer/20041130/logitech_z5500-04.html

a tak naprawdę to żadne recenzje ani wykresy nie pomogą Ci w wyborze - idź do
sklepu zabierz materiały do testowania i umów się na odsłuch - sklep, w którym
szanują klienta na pewno Ci to umożliwi i wtedy będziesz miał pewność :)

Życzę pomyślnych łowów na Logiego :)

ps. jak kupisz napisz parę słów :)