Re: [projekt] Calkowicie Cichy Komputer (o malej wydajnosci) ? [dlugie]

Autor: spdk <michal_at_world.spam.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 15:24:19 MET

januszek wrote:

> A do czego ma sluzyc i jaki budzet przewidujesz?

Glownie internet i rzeczy powszechnie zwane 'biurowymi'. Budzet...
hmm... Wiekszosc czesci juz mam i chcialbym wykorzystac, ale kilkaset
zlotych moge na to wydac. Zalezy za ile sprzedam mojego 6800.

Bo obudzilem sie pewnego ranka i stwierdzilem, ze gry mnie juz nie bawia :-(

--
pozdrawiam
Michal, czasem zwany spodkiem