Re: zamieniłem Codegena na Chiefteca :-)

Autor: 0x0 <0x0_at_poczta.efem>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 13:28:34 MET

Użytkownik "R.A.D.U.S." <buraczewskiWYTNIJ@TOpoczta.fm> napisał w wiadomości
news:cuaap6$nmv$1@atlantis.news.tpi.pl...
> no ale jest mi potrzebna realna moc skoro tamten wystrzymywal ? :-)

moc to nie wszystko - wazne sa wartosci napiec - szczegolnie +5V i +12V
ujmujac rzecz w skrocie - przy pelnym obcioazeniu napiecia te powinny (i w
dobrych zasilaczaxh sa) stabilne.
Stabilnosc to klucz do szczescia, bo ryzyko, ze przy kolejnym starcie
systemu dojdzie do przeciazenia w wyniku ktorego (w skrajnym przypadku)
poczujesz swad spalenizny jest naprawde male ;-)

a tak btw - skoro nie wiesz, co wlasciwie daje Ci nowy zasilacz, to czemu
zdecydowales sie na jego zakup??? :))