Re: Zasilacz do 400PLN

Autor: 0x0 <0x0_at_poczta.efem>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 13:24:39 MET

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cua8bs$pjd$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Topower 450W P5 Titanium - 370zł
> Topower 420W NF Titanium - 435zł, przy obciążeniu do 250W chłodzony
> pasywnie.

ja tez polece Topower 450W
u mnie znakomicie radzi sobie z 3xHDD, Athglonem XP 2600, Radeonem X800 XT
PE i dwoma napedami optycznymi - do tego jest niezwykle cichy - zdecydowanie
jednak polecam do niego wieksza obudowe ze wzgledu na rozwiazanie chlodzenia
zasilacza - czyli dwa wiatraki ustawione niejako w rzedzie - dobry przeplyw
powietrza, jednak jesli w malej obudowie jest nad procesorem (a najczesciej
tam wlasnie jest zasilacz) bedzie sie robilo goraco prockowi, bo znad niego
zasilacz nie wysysa powietrza....

w sumie drobiazg, ale przy malych obudowach wazny - sam mialem takiego
strucla od jakiegos czasu (stara obudowe codegena) - postanowilem wymienic
ja jako ostatni element - warto bylo jednak zrobic to wczesniej - kupilem
Big Tower Chiefteca i temperatury dyskow spadly mi o blisko 20 stopni, karta
kolejne 5 stopni (po zamontoiwaniu zalmana jeszcze 10 stopni w dol), pamieci
chlodne, wiatrak na procku skrecony do 1500 rpm, jeden duzy wiatrak w
obudowie (120mm) skrecony do 1000 rpm

sie rozpisalem ...:)

pozdr,
0x0