Re: zamieniłem Codegena na Chiefteca :-)

Autor: Blesso <spam>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 12:51:26 MET

Użytkownik "R.A.D.U.S." <> napisał
> zamieniłem Codegena 350W na Chiefteca 360W, mam pytanko....co zyskałem
poza
> mniejszym prawdopodobieństwem jego awarii ???
______________________

NIC ;)

bo jesli twoj codegen mial "normalne " napiecia i w miare cichy wentyl to w
sumie wyrzuciles pieniadze
na teraz oczywiscie
bo jesli dolozyl bys jakis dodatkowy sprzet to mozliwe ze pojawily by sie
problemy (acz-niekoczniecznie)
wiec wydales pieniadze po to by miec to samo - bo tak naprawde dla Ciebie
nic sie nie zmienilo _komp dziala tak jak dzialal
gry i programy sie uruchamiaja
zasilacz przetwarza napiecia jak przetwarzal i w sumie .. prad plynie
ale za to masz mniej w portfelu (ale to juz inna bajka)
:)

Blesso