Re: CPU i FSB 133 a nizsze

Autor: We <rem3dy_at_ow2.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 10:30:20 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns95F79BDE5EE7mbien@127.0.0.1...
> We <rem3dy@ow2.pl> wrote:

> Generalnie tak, ale lepiej napisz co to za plyta [chipset] i CPU.
> Bo chyba jedyny CPU FSB133 ktory fizycznie da sie wlozyc [przez
> przejsciowke] w plyte z FSB66 to PIII z FSB 133 i plyta na LX. To nie
> zadziala, ale nie z powodu czestotliwosci FSB, a wlasciwosci samego
> chipsetu.

Jaki chipset to dokladnie nie wiem, bo chodzi o plyte z laptopa. Teraz
siedzi w nim cel700 66mhz i zastanawiam sie czy bedzie w nim chodzil p3 900
mhz 100 lub 133 FSB. Z tego co wiem sa sprzedawane modele tego laptopa
wlasnie z takim cpu. Wszystko jest identczne tylko proc jest inny.
Oczywiscie problemu ze znalezieniem potrzebnych informacji co do obsl. CPU
by nie bylo gdyby to byl frmowy laptopa--niestety jest marki TARGA a na jego
temat ciezko cokolwiek znalezc.

Ale z tego co napisales wychodzi,ze powinien chodzic ten cpu w nim. Mam
jeszcze tylko jedno pytanie, czy istnieje mozliwosc uszkodzenia plyty gl
jezeli zostanie wsadzony nie obslugiwany proc. ?

Ps.Procesor jest identyczny jak te z kompow stacjonarnych.

Pozdr