[PenDrive] Z-Cyber Zling 1GB USB 2.0

Autor: Kokos <kogz_at_[SPAM>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 19:58:20 MET

Czołgiem!

Chcę kupić większy PenDrive (512/1000 MB), a potem zainstalować mini
dystrybucję linuksową. Ważne jest dla mnie to, żeby nie było problemów z
bootowaniem z Pena oraz, aby ów Pen "nie posypał" się zbyt szybko. Do
tej pory przejrzałem najnowszy test PenDrive'ów CHiPa i wypatrzyłem
sobie z tego zestawienia Apacer Handy Steno HT203 512 MB za 275 zł. I
niby wszystko ok, ale w pewnym świeżym cenniku wypatrzyłem inny Drive -
tytułowy Z-Cyber Zling 1GB USB 2.0 za 267 zł. Oto opis tego urządzenia
wg sprzedawcy:

> Pamięć 1000 MB w postaci małego, przenośnego urządzenia ze złączem USB 2.0. W systemie widoczny jako dysk wymienny. Funkcja zabezpieczenia przed zapisem. Można używać go jako dysku startowego w komputerze, wymiary 48 x 53 x 12 mm, waga 40 g.

Opis niestety niewiele mówiący. Pytanie - czy warto kupić ten PenDrive?
Za - duża pojemność i konkurencyjna cena. Przeciw - Nie wiadomo czy to
jakaś tandeta, która zaraz się rozsypie oraz nie wiadomo czy transfery
są na poziomie. Bardzo gorąco proszę grupowiczów o pomoc. Dzięki.

Kokos

--
Konrad "Kokos" Kostecki
*SYS* Fedora Core 3 / AmigaOS 3.9 / M$ Windows XP PRO SP2