Re: NEC-3520A i Liteon 1673

Autor: BelYaal <belyaal.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 08:54:47 MET

> PS: żebyś nie miał za łatwo w wyborze, to polecę LG zamiast 2 wymienionych
> przez Ciebie :D

Mialem wczesniej dostep do LG i wydawal mi sie jakis toporny jesli chodzi o
czytanie plyt, za mala korekcje bledow, potem przelalem sie na Liteony i tak
mi zostalo.
Pozatym wczoraj juz podjalem decyzje i zakupilem Liteona 1673.
Przekonala mnie dostepnosc biosow i narzedzi do ich modyfikowania.
Pozatym wczoraj nagrywajac testowo jestem zadowolony z zakupu, nie ma z nim
najmniejszego problemu jak narazie. Od razu uprzedze, ze nie testowalem na
esperanzach, bo nie uzywam tego, wole wydac wiecej na nosnik.
A tak i odtwarzanie filmow bardzo cichutkie, wlasciwie to ja go nie
slyszalem, komputer pewnie zagluszal :)
Jedyne co glosne, to jak dalem nagrywanie CD na maksa, wtedy go bylo
slychac, a tak DVD nagrywana 8x... prawie bezglosne, a film po nagraniu
bezproblemowo poszedl na testowym starociu stacjonarki DVD