Re: Ktory zabytek lepsiejsi :)

Autor: Vegavin <vegavinWYTNIJ_TO_at_op.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 00:37:05 MET

"Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote in message
news:cu8mad.3i4.9@Hobby.od.19.lat...

> Obie płyty ze Slot1, będziesz potrzebował przejściówki Slot1-FC-PGA.

Przejsciowke mam.

> A druga płyta na dodatek z chipsetem VIA, więc odpada.

A dlateczego? Mialem kiedys te plyte z tym prockiem.

> Chyba najlepiej będzie, jeżeli poszukasz Abit ST6,
> będziesz mógł później i Tualatina włożyć.

Raczej nie. Potrzebuje czegos taniego i nie zalezy mi na przyszlej
rozbudowie. Ten komp sluzyc ma do przegladania stron, poczty, okazjonalnie
do zagrania w jakas starsza gierke. Do powazniejszych zadan mam innego kompa
:)

--
Vegavin