Re: Dell c610

Autor: d2 <d2_at_emu.le>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 23:57:44 MET

> a Jaką masz wersje.. ?
> jeszce nie dokonalem wyboru ale bardzo zalezy mi na ciszy :) .. czy da sie
> go tak spowolnic zeby wiatrak sie w ogole nie wlaczal?(podczas normalnej
> pracy)

w biosie mozesz mu ograniczyc Mhz procka
ja mam 1ghz i przy opcji autospeed startuje jako bodajze 667
a pozniej w ramach zwiekszonego zapotrzebowania rozpedza sie do full
speeda.
jesli na prawde bedziesz go obciazal dlugo np. kodowanie do divxa to
bedzie sie grzal - mozna powiedziec ze bedzie parzyc:) i wtedy wiatrak
bedzie dosyc buczal.
w normalnym uzytkowaniu - surfowanie, klepanie w klawisze wiatrak
powinien milczec caly czas.
ogolnie lapki della uwazam za dobry wybor mam od 4 lat z nimi stycznosc
i nie narzekam. plastik idzie ku lepszemu z kazda nowa seria.
kupujesz nowke czy z 2 reki?
jak ta 2 opcja to sprawdz:
- czy jak odchylasz matryce to czy skrzypi, zwroc szczegolnie uwage na
prawy zawias i czy chodzi lekko.
jesli ciezko to czeka cie oliwienie bo jak sie zatrze to wymiana
kosztuje 400 netto, jesli przy okazji nie polamie sie obudowa.
- czy ma oryginalna klawiature, pewna seria c610 miala wlasnie taka
dokuczliwa usterkowosc ze klawiatura sie psula, przestawaly dzialac
kolumny klawiszy, wiec sprawdz czy kazdy dziala. u mnie w firmie mamy
jedna sztuke c610 co juz 4 razy byla wymieniana klawiatura i 2 razy
plyta głowna - wariowal ten patyk w klawiszach sluzacy do poruszania
kursorem (nigdy go nie uzywalem)lub wysiadal caly sektor klawiszy.

- ile trzyma na baterii full naladowanej. i ile ma ta bateria juz lat.

ps. jaka matryce wybierasz?
[d2].