Drukarka laserowa, uzywana, niezawodna...

Autor: Konrad Rokicki <rockykon_at_wp.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 23:08:55 MET

szukam jakieś drukarki, chyba zdecyduje sie na laserową jakąś uzywana na
allegro, dukarka ta ma przedewszystkim drukowac (tekst) !! kilka stron
tygodniowo ( może kilknascie), ja mam hp3820 i jej nie zamienie na zadną
inną, ale mojej siostrze sie ona nie podoba, wiec chiałem jej kupić jakąs
inną, bezawaryjna, łatwą w obsłudze i najlepiej na usb ( łatwiej sie podpina
do laptopa ... chyba ze by była jakaś sieciowa ...)

ps suuuper by było jak by miała duplex..

mogli byscie mi coś doradzić

to sa tylko przykładowe aukcje ... mniej więcej w takich przedziałach
cenowych ..