Samoczynny Power Off;/

Autor: patrycja_chmielowska <patrycja_chmielowska_at_poczta.fm>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 23:01:04 MET

Hej

Czy ktos z was mial do czynienia z przypadkiem samoczynnego wylanczania sie
komputera w trakcie pracy? Od jakiegos czasu trapi mnie ta dolegliwosc w
komputerze i nie wiem w czym prblem. Jezeli chodzi o ustawienia biosu to sa
ok, system podobnie (instalowany juz kilka razy wiec to raczej nie
programowy problem).

Czy to moze byc skutek zasilacza/kabla/albo listwy? Dzieki za wszelka pomoc
w ustaleniu usterki.

Majka