Przywracanie tablicy partycji NTFS

Autor: Peefe <wywal_peefe_at_usun.peefe.usun.eu.org>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 22:46:07 MET

Dysk Caviara, dwie partycje NTFS i FAT32.
Uszkodzony w nieznany sposob (nie sprzetowo), podlaczony nie jest widoczny
przez system (brak liter dyskow).
Za pomoca Stellar Phoenix i EasyRecovery Professional moge odzyskac
pliki. Chcialbym jednak odzyskac 'caly dysk'. Przegladajac poczatkowe
sektory dysku widze,
ze sa one nagrane. Zakladam, ze przywrocenie struktury logicznej partycji
pomoze,
nie wiem tylko jakim programem to moge zrobic?

Z nieznanego mi powodu PM8 twierdzi, ze dysk ma niepoprawna geometrie,
litery dysku nie moga byc zidentyfikowane i sie nie uruchamia. (dawno temu
zmienialem
linuxowym narzedziem rozmiary i polozenie partycji)

--
Peefe
peefe AT peefe DOT eu DOT org