Re: barton2600xp

Autor: rosak <hatespam-WYTNIJ_at_TO-megapolis.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 22:24:02 MET

Użytkownik "Virus_7" <rot13.ivehf_7@b2.cy> napisał w wiadomości
news:cu8end$gqu$1@inews.gazeta.pl...
> rosak napisał(a):
>
> Właśnie o to chodzi, bo nie pamiętam, który to był. Wiem, że jest coś
> takiego, na jakiejś angielskojęzycznej stronie czytałem o tym. Możliwe,
> że któryś z L5? Może L12? Nie pamietam.

Wszystko jest możliwe, nie chcę pamięci tylko dowód

> Przestawianie w BIOSie o dziwo TEŻ :P

??

> Różne rzeczy, między innymi zmienia mnożnik powyżej 12.5 chyba, kiedy
> płyta nie ma takiej możliwości.

Uświadomię Cię, wierzę że autor wątku, albo ktokolwiek inny czytający temat
załapał że jeżeli na pytanie
[...] jak uwolnic w nim mnoznik [...]
odpowiedziałem "wystarczy bardzo prosty drut-mod" to oczywiście chodziło mi
o drut mod odblokowujący mnożnik.
Autor wątku pytał jak _odblokować_ mnożnik, żeby dało się go regulować w
biosie, a nie jak _ustawić_ daną wartość mnożnika.

> Tak. Tylko po jaką cholere ty piszesz o Drut-Modzie, to ja nie wiem...

To była moja odpowiedź na zadane przez autora postu pytanie, jeżeli jej nie
rozumiesz, nie pomogę Ci. Była prosta, prawdziwa i w miarę konkretna.
Ja z kolei nie wiem po jaką Ty piszesz o mostku "mobile" który żyje tylko i
wyłącznie w Twojej pamięci.

-----
rosak