Re: Najlepszy dysk do 250 PLN

Autor: aneta <aneta_at_ll.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 21:35:48 MET

A kto daje 5 lat gwarancji?Producent?Bo jesli tak to wole 3 lata ale
gwarancja sprzedawcy niż 5 producenta co w sumie nie wyklucza tego
drugiego.Na allegro sa aukcje z dyskami i gwarancja 5 lat.Pytam sie ich kto
gwarantuje? a oni ze producent.Dziekuje ja nie wchodze w taka gwarancje.
Wyslij dysk do producenta zapłac 50-100 zł min i opisz problem (oby nie po
polsku)i czekaj na odpowiedz ewentualnie moze nowy dysk a moze nie doczekasz
sie w ogóle.Do kogo zameldujesz?Na policje?

Kupiłem własnie juz któryś z kolei dysk i postawiłem na samasunga 80 Gb 8
mb.Ma dobre opinie i jak na razie jest OK.A swoja droga dla mnie moze byc i
wieczysta gwarancja i co z tego jesli nie masz na dysku wazne dane i nie
robisz kopi danych przynajmniej waznych.Dysk pada dane znikaja i problem a
nie bede placil za odzysk 2000 zł na dzien dobry.A recoverem to sobie mozna
odzyskac smieci a nie wazne pliki.

Pozdrawiam i życze udanego wyboru.
Kuba

 "Prawdziwy błąd to taki, z którego nie wyciągamy żadnych wniosków"