problem z siecia

Autor: Gasik <gasik_at_interia.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 21:28:23 MET

Mam podlaczonego laptopa ze stacjonarnym kompem skrosowanym kablem. Na
obydwu komputerach Win XP prof z SP2. Poinstalowalem odpowiednie protokoly,
ustawilem odpowiednie adresy IP i maski:
laptop - 192.168.0.1
PC - 192.168.0.2
Maski na obydwu: 255.255.255.0

Kompy ogolnie sie "widza". Mam udostepnione pliki. Transfer miedzy nimi to
jednak masakra. Szybciej bym przeniosl te dane na dyskietkach. Oprocz tego
mam problem z udostepnieniem Neo na drugim kompie. Coz jest nie tak??
Probowalem automatycznej "konfiguracji sieci w domu" ale nie dziala.
Prosze o jakies rady...

Pozdrawiam
Gasik