Re: Poradźcie jaki laptop

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 19:52:17 MET

> Obsługa placu budowy (Office, programy kosztorysowe, jakieś środowisko do
> projektowania 3d itp.), średnio wymagające zadania.

Ja teraz tez kupuje notebooka i chce miec mniej wiecej podobne
parametry. Zdecydowany jestem - na razie - na HP zd8000. Mozna na
stronie hp.com sobie "zlozyc". Gdy sie dolozy ramu do 2GB, grafike
Radeon X600 256MB to wychodzi okolo 2300USD. Jedyna roznica to procesor
- nie centrino a P4. Tyle, ze ja potrzebuje tego raczej jako desktop
replacement a nie w 100% mobilne (bo tak wnioskuje z opisu).

Z moich ostatnich poszukiwan sugeruje zobaczyc Sony Vaio - jest sporo
roznych wariacji (patrzylem na Allegro). Ekrany od 12" do 17" cali itp.
Tyle ze z tego co pamietam wiekszosc z dostepnych miala slabe karty
(radka 9200 32MB itp)

I tak teraz sobie przypomnialem panasonic robi takie bardziej pancerne
laptopy (toughbook) - moze warto tez tutaj poszukac.

Pozdrawiam i mam nadzieje, ze jakos pomoglem.

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl