Re: barton2600xp

Autor: rosak <hatespam-WYTNIJ_at_TO-megapolis.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 17:26:16 MET

Użytkownik "Virus_7" <rot13.ivehf_7@b2.cy> napisał w wiadomości
news:cu83ff$o0g$1@inews.gazeta.pl...

> Podobno w tym przypadku oznacza

Jak to w tym przypadku?

Słownik onetu wypluł:
mobile (Ectaco-Poland)
a,
1 ruchomy
2 lotny
3 przenośny
4 przesuwalny
5 przewoźny
6 obwoźny
7 ruchliwy
8 niestały

chodzi tu oczywiście o przypadek 3 bo mobile przeznaczony jest do laptopów z
racji niskiego poboru prądu a co za tym idzie wydzielanego ciepła itp.
Nie jestem w stanie dopatrzeć się żadnego związku pomiędzy wyrażeniem
'przenośny' a 'odblokowany mnożnik'.

> Że co? Że laminat ma ten sam opór co grafit? I że zwira mostki? Coś mi
> to nie pasuje. Napisz coś więcej.

Było o tym jakiś czas temu na grupie, oczywiście sam laminat nie zwiera
mostków bo byłoby to bez sensu. Nie chce mi się szukać ale muszą być jeszcze
jakieś powody (nie licząc trudności takiego zabiegu i ogromnej precyzji) ku
temu że na bartonach nie maluje się już mostków. Poza tym drut-mod jest
bardzo prosty, pewny i zsybki do wykonania. Ale tak jak napisałem wcześniej-
39 tydzień 2003..

pozdr
------
rosak