Re: Komputer do domu - raczej długie

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_ANTYSPAMKASUJTOb7net.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 15:24:35 MET

B.Paciorek napisał(a):
> [...]
funkcje;
> -w sieci chodzi 24H/24H- ponieważ mam na nim sporo różnej maści
> potrzebnych plików, do których musze mięc cały czas dostęp, cały czas
> działa na nim McAfee Internet Security plus multikomunikator AQQ, serwer
> ftp, a chciałbym jeszcze nadawać sygnał z karty TVSAT
> -zainstalowane są w nim karty Tunera TV i Tunera TVSAT, czasem pełni
> więc tez rolę magnetowidu cyfrowego
> -lubie sobie pograć w C-S, HL2 i czasem jakiś wyscig samochodowy,
> -dużo wielowątkowej pracy biurowej/OpenOffice plus faks itp itd

takie pytanko....jakiech programów używasz do nadawania sygnału DVB/TV?
nie mów że progDVB + Broadcast plugin...masz może coś lepszego?

> [...]

> sobie jednak w związku ze zmianami zakupić nowy komputer do domu

> Co bym wymienił?
> -Napewno obudowę na jakąś fajną nienajwyższą wieżę z dużą ilością
> możliwych wyjść USB microfon itp, czytnik kart zintegrowany na froncie
> może być bez zasilacza, ale jakby miała już odrazu niezły zasilacz plus
> dobry system chłodzenia i niegłupi zasilacz to bym wziął.
> -Płyta główna plus procesor i 1GB ramu( fajnie byłoby jakby miała w
> sobie odrazu BT i WiFi) - to podstawowa część modernizacji!!! - te
> elementy najżadziej- co jakieś 3-4 lata wymieniam

BT?

> -grafika? hmm niejestem do końca nabieżąco, ale słyszałem coś o tym, że
> następuje zmiana jesli idzie o złącze- coś zastępuje AGP- czy sa płyty
> główne obsługujące i AGP i ten nowy standard? Może zostawiłbym narazie
> tą grafike jaką mam

nowy standard nazywa się PCI-E, to całkiem inne złącze już,

> -audio? czy jest cvo lepiej niż SB Audigy sprawuje się w przypadku
> używania internetowej telefonii? wielu źródeł audio(TV, TVSAT, BT i
inne)?

telefonia internetowa? SB Audigy w zupełności wystarczy!

> -HDD S-Ata
> -narazie zostałby Tuner TV i TV-SAT i napedy CD i DVD

a ja bym dorzucił drugi dysk i zmontował w RAID'a, bo mówiłeś o plikach
i udostępnianiu w sieci....