FaxModemTelefon

Autor: Paulus <hejahe_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 14:49:14 MET

Witam mam kilka pytań dotyczących modemu:
Łącze się z netem przez lana, ale chcę wykozystać komputerek jako drugi
telefon:
1. czy w takim wypdku jestem tak samo narazony na dialery jakbym łączył się
   z netem przez modem??
2. mam jedną linie telefoniczna moge podpiąc modem do drugiego wejscia w
   gnizadku tel.?? jesli bedzie takie polączenie czy po odebraniu rozmowy w
   PC rozłącza on telefon??
3. moze polecice jakis software do wysyłania faksu czy dzwonienia ja
   znalazłem CallCenter ale czy jest dobry to nie wiem??