Urządzenie atramentowe wielofunkcyjne z faksem - co wybrać do 1000zł?

Autor: Krzysztof Szatanik <dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 13:54:51 MET

Witam

    Stoję przed poważnym dylematem. Mam w planach zakup urządzenia
wielofunkcyjnego atramentowego z faksem, jednak na tego typu sprzęcie
zupełnie się nie znam, a szkoda wydać pieniądze na urządzenie które się nie
sprawdzi.

    Co oczekuję po takim urządzeniu/do czego będzie służyć. Urządzenie
będzie pracować w domu/małej firmie domowej przy małym obciążeniu (100-200
stron miesięcznie). Zależy mi na dobrej jakości druku (prędkość bez
znaczenia), płaskim skanerze o dobrej jakości skanów (tak aby w razie
konieczonści można zeskanować i książkę i zdjęcie), możliwości
kopiowania/faksowania bez konieczności odpalania komputera, oraz oczywiście
umiarkowanej cenie i kosztach ekspolatacji.

Fundusze - najlepiej coś w granicach do 700-800 zł, maksymalnie do 1000zł.

Z góry dzięki za pomoc,

--
Z pozdrowieniami,
Krzysztof Szatanik.