Re: odzyskiwanie danych

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 13:07:27 MET

Dnia 7.2.2005, adam napisał(a):

> W dysku który oddałem do uratowania danych, ponieważ zniknęły mi na nim
> wszystkie partycje poza podstawową zostały przeprowadzone jakieś tam
> operacje - (EasyRecovery?) - nie wiem co, bo się nie znam na tyle jak to
> działa i jak można odzyskać dane. Dostałem informację, że dane będą
> praktycznie wszystkie ale w pokiereszowanej postaci - czyli programy nie
> będą działać, a rzeczy jak filmy czy mp3 będą np. wszystkie w jednym
> katalogu i z pozmienianymi nazwami (obcięta ilosć znaków itp.) Przystałem na
> to i dostałem z dysk z ilością danych jak poprzednio, ale wspomniane pliki
> [...]

Jeśli problemem było tylko "zniknięcie" partycji a nie ich nadpisanie to
IMHO ktoś "przerobił" Cię na * zł.
A co do reklamowania - walcz. Niestety, ale wielu żeruje na niewiedzy
i naiwności ludzkiej. Zawsze to gwóźdź do iCH trumny.

* tu wpisz sobie kwotę jaką zapłaciłeś.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559