Re: TV-Out w GF

Autor: salvagE <egavlas_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 12:47:26 MET

Użytkownik "edwardek" <edwardek.usun@to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:zmgb2q6d3s24$.1qrf96voorddl.dlg@40tude.net...

> mozna tez po wlaczeniu klona, wlaczyc ustawienie pelnoekranowe i miec tak
> jak ja teraz - przegladam grupy dyskusyjne, pracuje, pisze a dziewczyna
> oglada na TV film z mediaplayerclassica (imho najlepszy player jaki
> spotkalem do tej pory pod winde)

Tez tak ogladalem jak ty opisujesz ale mialem wrazenie ze obraz na tv z MPC
jest lekko spowolniony, szczegolnie podczas szybkich scen widac to bylo,
natomiast identyczny film pod radkiem byl bardzo plynny.

Probowalem tez tak jak ktos mi raz opisal: klon, podstawowy obraz jako
telewizor, i wtedy na tv moge puszczac subplayera i mpc bez problemow z
plynnosciami itp, natomiast na monitorze widze tylko napisy i czarny ekran.

Niemniej jednak szukam idealnego rozwiazania jakie mialem na ati, czyli
dokladna kopia obrazu na monitorze i telewizorze, bez jakichs niespodzianek
type brak napisow, albo brak obrazu na jednym z ekranow. Czy jest to w ogole
mozliwe do osiagniecia?