Re: Roznica - logitech s96 a b58 ?

Autor: ANS <adamnak_at_priv.beztego.onet.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 12:31:37 MET

Uzytkownik "Snoopy" <bukler@wp.pl> napisal w wiadomosci
news:6mge01t8m14ulhqi7d2angkht22kjjmb2s@4ax.com...
> Hej
>
> Nosze sie z zamiarem zakupu myszki optycznej i jako ze uzywam
> kulkowego logitecha i jestem z niego nadwyraz zadowolony postanowilem
> kupic optyczna mysz tej samej firmy.
>
> Mam jednak pytanie czym roznia sie modele S96 i B58 ? Cena jest
> zblizona, kolo 50zl, obie maja po 3 przyciski, obie dostepne w czarnym
> kolorze, gdzie zatem lezy roznica ?

 CHGW ;-)

> Czy w dzialaniu myszy jest jakas roznica jesli podepnie sie ja na PS/2
> czy na USB ?

Na USB dziala z wieksza czestotliwoscia próbkowania sygnalu z myszy (125
MHz- ale to juz jest zalezne od producenta, modelu etc). Teoretycznie
przeklada sie to na wieksza dokladnosc i czulosc, a praktycznie doceniaja to
jednie zapaleni gracze w FPP ;-)
Z ciekawostek- mozna sobie myszke podkrecic nawet do 1000 MHz ;-) o ile
dobrze zapamietalem... ale nie zawsze sie ten numer udaje, zalezy od
kontrolera USB.

Pzdr, ANS