Re: DVD na monitorze?

Autor: Valamarth <valamarth_at_nie.lubi.spamu.tlen.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 11:33:27 MET

Friend sporządził(a) notatkę news:cu7fvj$r7h$1@nemesis.news.tpi.pl o
treści:
> Wiele odtwarzaczy ma obecnie wyjscie VGA.

Czyli po prostu takie jak w monitorze? :-) Proszę wybaczyć ignoranctwo,
ale nigdy się nie znałem na tych wyjściach (dlatego pytałem gdzie o tym
poczytać). A jaka będzie jakość takiego obrazu? Mam monitor 17'' (Samsung
SyncMaster 753DFX)

Dziękuję i pozdrawiam

--
Valamarth                    valamarth[at]tlen.pl
Jeżeli nie wiesz co czynisz, rób to w sposób elegancki.