Re: awaria HDD - szukam pomocy

Autor: Ty-grysek <Taurus-ui_at_N.O.S.P.A.M.wp.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 09:45:40 MET

Użytkownik "mdzw" <mdzw1@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cu75ah$ohe$1@atlantis.news.tpi.pl...
> witam,
> w weekend padl mi dysk twardy, objawy sa takie, ze naped dysku dziala
> tarcze sie obracaja ale plyta nie widzi HDD,
> moze cos poradzicie
> i jeszcze jedno pytanie, czy jest jakas firma ktora sie zajmuje
> odzyskiwaniem

Z dużym prawdopodobieństwem padła elektronika. Dane są do odzyskania. W
profesjonalnej firmie za odzyskanie poniesiesz koszt rzędu 2000zł. Spóbuj
znaleźć drugi IDENTYCZNY dysk i przełożyć elektronikę. Jeśli nie
znajdziesz - napisz na grupie dokładnie jaki to dysk a najlepiej daj jeszcze
link do zdjęcia/skanu etykietki tego dysku - może znajdzie się Dobra Dusza,
która udostępni Ci elektronikę :-)

Pozdrawiam
Tygrysek