modem zoltrix cobra i funkcja Voice na xp

Autor: Arkaad <arkaad_at_o2.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 08:10:55 MET

witam mam taki problem
nie mogę sobie poradzić z zainstalowaniem modemu Zoltrix Cobra w systemie
windows Xp tak aby były dostępne funkcje głosowe modemu ( chodzi o
telefonowanie ). Na windowsie Me nie było z tym problemu, były sterowniki
zoltrxa. W xp modem instaluje się jako conexant faxdata i program do
telefonowania podaje że mój modem nie obsługuje funkcji głosowych. Na
stronach zoltrixa jest napisane aby zainstalować drivery z windows2000, ale
przy próbie instalowania windows xp zatrzymuje instalację podając że
sterownik powoduje
kłopoty ze stabilnością i nie zostanie zainstalowany.
czy ktoś miał może już taki problem i wie jak go rozwiązać?

Pozdrawiam

--
Arkaad
arkaad(at)o2(dot)pl