Re: abit nf7s 2.0 i aver tv capture 98 - problem

Autor: kiler1979 <zri2_at_wp.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 01:12:03 MET

Uzytkownik "KBalas" <balia2@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
news:crsbcs$ctd$1@news.onet.pl...
> Witam,
> ostatnio zmienilem plyte z abita kt7a na nf7s. Plyta super ale pojawil
> sie problem z karta tv capture 98. wlozenie karty do ktoregokolwiek
> slotu pci powoduje niemozliwosc uruchomienia kompa (plyta nie wstaje).
> Wykluczam pad karty - dziala na kilku innych plytach oraz pad plyty -
> inne karty pci (sieciowka, sound) nie powoduja w/w 'efektu'.
> Prosze o info na priva gdyby ktos mial podobna konfiguracje i mogl sie
> wypowiedziec na ten temat, ewentualnie mial jakis pomysl czym powyzsza
> [...]

Mam podobny problem z tv phone 98 ale nia na nf ale na Gigabyte i MSI na
chipach intela 845 i 865 mysle ze problem lezy w napieciach magistrali PCI i
jak dotad nie wiem co z tym zrobic, zmiana czestotliwosci na magistralach
nic nie daje sprawdzilem. Ciekaw jestem czy problem ten jest tylko z
AverMedia na BT 787?